Íme a gyakran ismételt kérdések…

  • Mire, és mennyi garanciát vállaltok?
    Természetesen minden minden általunk elvégzett javításra garanciát vállalunk! - Eredeti kijelző cserénél: 1 év - Utángyártott kijelző cserénél: 6 hónap - Akkumulátor cserénél: 6 hónap - Töltő csatlakozó cserénél ( amennyiben láthatóan nem sérült a csatlakozó ) : 6 hónap - Mikrofon, hangszóró, és más egyéb javítási műveletekre : 6 hónap Fontos megjegyzés: -a Nyír-General Mobile Kft. egy egyedi számú azonosítóval ( IMEI ) ellátott készülékhez egy ügyfél tartozik! A készülék tulajdonos váltással a garancia nem hosszabbodik!Ezzel a garancia nem hosszabbodik meg! Amennyiben ugyanazon alkatrész hibásodik meg garancia időn belül, azt cégünk garanciában természetesen cseréli, ebben az esetben a törvényben előírtak szerint járunk el, a leghető leghamarabb beszerezzük a kívánt alkatrészt, de legkésőbb 60 napon belül! Amennyiben ez nem lehetséges, az alkatrész árát visszaszolgáltatjuk! Ezzel a garancia nem hosszabbodik meg! - A garancia a bejelentett hiba javítására vonatkozik, csak úgy, mint a cserélt alkatrészre. Amennyiben a javítás során további javításra, vagy alkatrész csere lenne szükséges, azt az alkatrész cseréje előtt közöljük az ügyféllel! Garancia kizárólagosan a mi általunk cserélt, vagy javított alkatrészre vonatkozik!Ezeket az alkatrészeket egyedi azonosítóval látjuk el! Idegenkezűséget tapasztalva a garancia érvényét veszíti!
  • Mire nem vállaltok garanciát?
    Nem vállalunk garanciát a folyadék által okozott károsodásért. A készülék kinyitása további károkat okozhat, amelyek egyes esetekben nagyon súlyosak és helyrehozhatatlanok lehetnek! A javítás után a készülék vízzáró, és ellenálló képességét nem garantáljuk, de olyan anyagokkal dolgozunk ami a lehető legjobban garantálja a gyári állapotokat!